Dag 14 - Van Cherokee naar Chattanooga

26 juli 2016 - Chattanooga, Tennessee, Verenigde Staten

Hallo allemaal,

Rond 10u local time verlieten we Cherokee om richting Chattanooga te gaan. Tijdens de rit doorkruisten we de staten Virginia en Georgia om uiteindelijk in Tennessee aan te komen. Hier bezochten we eerst 'Rock City'. Dit is een park met leuke wandelwegjes door rotsspleten en watervallen met als eindpunt een uitkijkpunt op de 'Lovers Leap' of 'Lookout Mountain'. Hier hadden we prachtig uitzicht over 7 verschillende staten van Amerika. Zeker de moeite waard om te bezoeken!  Op de parking van het park waren we ook nog getuige van een hevige auto-brand. Door de hoge temperatuur was de motorkap beginnen branden. Lokale politie en brandweer konden het vuur net op tijd doven om een explosie te voorkomen. Toch wel indrukwekkend!

Eenmaal aangekomen op het hotel waren we verrast door de unieke locatie die het had. Het hotel was een herbestemd oud treinstation van Chattanooga, Choo Choo genaamd. De hal was omgebouwd tot een imposante lobby met restaurant en bar ernaast. Leuke verrassing was dat onze hotelkamers oude gerenoveerde treinwagonnen waren. De treinwagonnen staan stil op een oude spoorweg die toegangkelijk is bezoekers.

Om de dag af te sluiten gingen we naar een modern steakhousje op wandelafstand van het hotel. Hier hebben we genoten van de beste steak die we tot nu toe in de USA hebben gegeten. Als er iets is waar Amerikanen heel goed in zijn, is het wel steaks maken!

Morgen op naar Atlanta...

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Vivi en Aldo:
    27 juli 2016
    Wat een toffe slaap locatie !!
    Geniet nog van jullie verder reis verloop :) groetjes uit het mooie :) Mopertingen