Dag 21 - Miami

2 augustus 2016 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

Voor de laatste keer deze reis: Dag volgers!

De laatste volledige dag van onze rondreis langs de Amerikaans oostkust zit er jammer genoeg al op! Gewoon genieten aan het zwembad met prachtig weer en een cocktail stond vandaag op het programma. Tijdens een korte wandeling langs de kust merkten we dat de zee opvallend warm was in vergelijking met de Belgische zee: op zen minst 28°C.

Het was zalig om de ganse dag na te praten over de vele belevingen en ervaringen van de voorbije 21 dagen. We hebben allen onze top 5 van de reis opgesomd en vergeleken. Opvallend was dat voor elk van ons New York, Washington en Niagara Falls boven de rest uitsteken. Wat niet wil zeggen dat de rest niet indrukwekkend was. De reis in zijn geheel is een echte aanrader!

Hiermee sluiten dit 3 weken lange avontuur af. We nemen met spijt af van de USA, maar zijn ook heel blij om terug gezond en wel huiswaarts te mogen keren.

So once again: "And so goodbye. God bless you and God bless the United States of America!"