Dag 19 - Van Orlando naar Miami

31 juli 2016 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

Goeiemorgen België,

Vanmorgen hebben we iets langer geslapen want 's nachts werden we uit onze slaap wakker geschrokken door een luid brandalarm. Half slapend liep Niels bijna tegen de deur. Gelukkig was het vals alarm en konden we rustig verder slapen. Na het ontbijt besloten we nog even in Orlando te blijven om wille van het prachtige weer. Op die manier konden we met een verfrissende duik afscheid nemen van Orlando! Hierna vertrokken we voor onze laatste rit van 350km richting Miami Beach. Dit is gelijk onze eindbestemming. In het totaal doorkruisten we de hele oostkust, een tocht van 4650 km in onze Kia Minivan. Niels gaat de VIP achterbank missen!

Miami Beach spreekt tot de verbeelding en doet zijn naam alle eer aan. Een op en top vakantieplek met palmbomen, terrasjes, zon, zee en strand. 'S avonds wandelden we langs het km's lange houten wandelpad langs het strand tot in de bruisende uitgaansbuurt. We sluiten de dag af in de hippe bar aan het hotel. Het wordt een serieuze opdracht om de beste bestemming van de oostkust te nomineren!

Morgen bezoeken we wellicht de Everglades met een airboat! Spannend!

Tot morgen voor de volgende update!

1. Vivi en Aldo:
    1 augustus 2016
    Top ! Geniet van jullie laatste momenten op Amerikaanse bodem!!
    Blij om Niels weer bij zijn lief verpleegstertje :) te zien.