Dag 18 - Orlando

30 juli 2016 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Dag fijne volgers,

Vandaag kwam de jongensdroom van Chris uit! We bezochten een van de grootste pretparken van de wereld: 'Islands of Adventure' in combinatie met 'Universal Studio Orlando'. We hadden een duo ticket gekocht om beide parken te bezoeken. We zijn heel vroeg vertrokken om tegen 8 uur al als eerste bij de top attractie te zijn: Harry Potter and the forbidden journey! Dit was een ongelooflijke 3D rollercoaster door de magisch wereld van Harry Potter. Je wordt meegesleurd in deze fantasiewereld alsof het echt is. En hier bleef het niet bij! Zelfs het hele dorp Hogsmeade en het kasteel van Hogwarts was perfect nagebootst. Het leek wel of je in de film zelf rondliep. Ook super tof was de Hogwarts Express die ons van het ene park tot in het andere bracht, inclusief bijhorende 3d animatie.

Ook de rest van het park was super verzorgd en perfect uitgewerkt per thema. Opvallend was dat er heel veel 3D en 4D rollercoasters waren; Spider-Man, man in Black, Hongkong,.. Voor ons waren de toppers ongetwijfeld beide Harry Potter attracties, Spider-Man en Rip ride rockit!

Na deze vermoeiende maar super toffe dag keerden we terug naar het hotel om Niels op te pikken, die zich nu al veel beter voelt. Met een lekkere burger in het hartje van Orlando sloten we de dag goed af. Orlando by night is zeker de moeite waard. Het wordt heel erg moeilijk om de leukste bestemming van de reis te nomineren.

Morgen vertrekken we al naar onze laatste bestemming: Miami beach!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Vivi en Aldo:
    31 juli 2016
    Fun !! We hebben wel Niels gemist in de mooie decors !!
  2. Christel en Eric:
    Chris, een baardje ?
    Ja, jammer van Nielske maar ik ben er zeker van dat hij de liefste verpleegster bij heeft. Mooie foto's !!!
    grt Eric, Christel en Sam
  3. Tom Roels: