Dag 20 - Miami

1 augustus 2016 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

Hi Belgium,

Onze voorlaatste dag in de USA zit er spijtig genoeg al op! We begonnen de dag heel stevig met een lekker uitgebreid ontbijtbuffet op het terras met uitzicht op zee. Aan de grootte van Niels zijn portie was duidelijk te zien dat hij genezen was: worst, spek, patatten, ei,... Heerlijk!

Daarna zochten we het zwembad van het hotel op om te genieten van het zalige Miami-weertje. In het zwembad was het ook heel erg duidelijk dat in dit hotel heel veel Europeanen aanwezig zijn in vergelijking met alle andere hotels tijdens deze trip. Zelfs West-Vlaanderen is sterk vertegenwoordigd.

In de namiddag bezochten we de top natuurattractie van Miami: een boottour rond de Everglades. We gingen op zoek naar alligators in een domein zo groot als Vlaanderen. Met een airboot zweefden we over het water om oog in oog te kunnen staan met wilde alligators. We konden er drie spotten! Zeer indrukwekkend! (Zie foto's) Deze bestemming komt zeker in de top tien van de Amerikaanse oostkust terecht. Leuke extra hierbij was onze gekke hyperkinetische buschauffeur die de hele rit lang grapjes maakte en liedjes zong. Op en top Amerikaans.

Met een zeer uitgebreid buffet en life-performer in het hotel maakten we een eind aan deze heerlijke dag.

Tot morgen!

1. Tom Roels:
    2 augustus 2016
    Potentiële sponsors onder de West Vlamingen?