Dag 15 - Van Chattanooga naar Atlanta

27 juli 2016 - Atlanta, Georgia, Verenigde Staten

Hi folks,

Vanmorgen trokken we vanuit Chattanooga richting Atlanta. Weer een nieuwe Amerikaanse staat die we aan ons lijstje kunnen toevoegen: Georgia! Ondertussen al de achtste staat die we tijdens onze roadtrip hebben bezocht. In Atlanta startten we met een bezoek aan 'The World of Coca-Cola'. Dit is een groot gebouw waar je alles over Coca-Cola te weten kan komen: van het ontstaan en de evolutie van Coca-Cola tot de manier waarop het het leven van de mens wereldwijd verandert. We kregen een flesje cola die ter plaatse gemaakt werd en we mochten proeven van al de verschillende smaken die Coca-Cola wereldwijd heeft. Heel leuk om eens te bezoeken!

Daarna trokken we verder naar het Olympisch park van Atlanta waar de Olympische Spelen van 1996 hebben plaatsgevonden. Het park is heel goed onderhouden en doet nu dienst als een stadspark. Met een mooie fontein en enkele monumenten herinnert het park de spelen van '96 en de medaillewinnaars. Hieronder ook 6 Belgen, weten jullie nog welke? (Opzoeken is verboden!)

Morgen maken we nog een tussenstop in St. Augustine om dan verder te gaan richting Orlando!

Quote of the day: "A bottle so distinct that you would recognize it by feel in the dark or lying broken on the ground." - Quote in "The World of Coca-Cola"

1. Vivi en Aldo:
    28 juli 2016
    Daar moet op gedronken worden :) euh ... doe ons maar een Leffe Blond from Belgium