Dag 4 - Op naar Boston

16 juli 2016 - New York City, Verenigde Staten

Hi folks,

Jammer genoeg was het vandaag al de laatste dag in New York. Nadat we onze valiezen hadden gemaakt, zijn we nog voor een uurtje NY ingetrokken richting Chinatown en Little Italy. Dit was slechts 2 blokken ver van ons appartement. Leuk om eens te zien, maar niet echt de moeite om terug te keren: vies, vuil en veel chinezen die je lastigvallen voor horloges en tassen! Om 14 uur vertrokken we met de Amtrak trein richting Boston voor een rit van 4 uur. Luxe trein met WiFi en heel veel plaats! (Zie foto's) Ideaal om je op een stressloze manier te verplaatsen van New York naar Boston! Wel verrassend en onlogisch: gewoontelijk wordt slechts 5 minuten voor vertrek het spoornummer bekend gemaakt waardoor een hectische situatie onstaat door een drummende massa mensen.

Aangekomen in Boston waren we verrast door ons super mooie appartementje in een typisch Amerikaans landhuis! Ideale plek voor een citytrip in Boston!

Weetje van de dag: Als voetganger moet je hier niet zeggen: 'Ja't is groen!' Maar wel: 'Ja, 't is wit!'

1. Tom Roels:
    19 juli 2016
    Amtrak is top en altijd een beetje reizen