Dag 5 - Boston

17 juli 2016 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

Hi there,

Na een korte en warme nacht, hadden we een lekker ontbijtje in ons Amerikaans huisje. Met de metro trokken we richting het centrum van Boston om de bekende Freedom Trail te volgen. Een heel leuke manier om de stad en zijn geschiedenis op 1 dag te leren kennen. We kwamen voorbij tientallen leuke kerkjes, een grote markthal met honderden kraampjes, gezellige straatjes en een hoge obelisk die uitzicht biedt over heel Boston. We hebben ook een lokale kerkdienst van Baptisten even bijgewoond, waar we verrast werden door de warme welkom: Iedereen begroette elkaar hartelijk bij aanvang met een hand of omhelzing. Ook de inrichting was typisch Amerikaans! Super ervaring! Wel jammer dat er geen gospelkoor was. Over het algemeen vonden we Boston verrassend gezellig, aangenaam warm, netjes en gastvrij. Leuke stad om te bezoeken! We sloten de dag heerlijk af in de tuin van ons huisje met een lekkere bbq à la Niels. Voor een avond voelden we ons echt op en top Amerikanen.

Weetje van de dag: Pas na 3/4de van de 'Freedom Trail' wandeling, hadden we eindelijk door dat de route naast het plannetje ook stond aangegeven als een rode lijn op de weg!

Quote of the day: "It doesn't matter in what you believe, as long as you believe in something!" - Priest in Baptist Church

1. Hans:
    18 juli 2016
    Wij starten telkens onze dinner met jullie verslag. Groeten vanuit Tuscany Valley. Trouwens, waarvan kennen jullie Tuscany Valley nog? Tip BRT