Dag 10 - Washington DC

22 juli 2016 - Washington D.C., Verenigde Staten

Hi,

Vanmorgen vertrokken we vanuit Lancaster richting Washington DC! Eenmaal aangekomen werden we overweldigd door de hitte die op ons viel. Maar liefst 42°C, hot! We wouden dan ook zo snel mogelijk het zwembad van ons hotel inspringen maar een mega elektriciteitspanne gooide roet in het eten. Heel de straat zat zonder elektriciteit. We besloten dan maar de hitte te doorworstelen en al een deel van Washington DC te bezoeken. We zagen al het overweldigende Capitol en brachten een bezoekje aan de prachtige library. Ook de befaamde obelisk zagen we van op een afstand al liggen. We deden daarna een 2de poging om af te koelen in ons zwembad, maar helaas. De panne was nog altijd niet opgelost. Last minute besloten we dan om vanavond al een Baseball game te gaan kijken. Heel leuke ervaring in het gigantisch stadion van de Washington Nationals met nog 31.000 andere supporters. In het stadion heerste een gezellige sfeer met overal kraampjes en winkeltjes.

Derde keer, goede keer dachten we nu eindelijk uit te rusten in het hotel, maar de monsterpanne blijkt nog steeds niet hersteld. Na een hele administratie in die hitte moesten we verplaatsen naar een ander hotel. Alle geluk is het een upgrade naar een luxueus Hilton Hotel. Nu eindelijk verdiende rust na een drukke maar verrassende dag.

Sweet dreams!

1. Vivi en Aldo:
    23 juli 2016
    Nog veel fun verder en groetjes uit het warme 42°C euhhhh 24°C from België, de volgers !!