Dag 12 - Van Washington DC naar Roanoke

24 juli 2016 - Roanoke, Virginia, Verenigde Staten

Dag volgers,

Vanmorgen hebben we een eenvoudig zelfgemaakt ontbijtje genomen op onze kamer. Daarna trokken we voor de laatste keer Washington centrum in voor een bezoek aan enkele musea. De stad is bekend voor zijn talrijke en prachtige gratis musea langs de Mall. We stratten in het Smithsonian Air and Space museum. Heel tof en interactief museum met info over ruimteschepen, het heelal en vliegtuigen. We waren erg onder de indruk! Het volgende museum was het museum of Natural History. Hier zagen we alles over de evolutie van de mensheid en de dieren. Daarna laadden we de minivan vol om richting het Dulles National Airport te gaan om onze voetballer af te zetten. Michiel vliegt helemaal alleen terug naar het Belgenlandje om zo weinig mogelijk trainingen te missen bij zijn nieuwe ploeg. We gaan hem missen! Onderweg passeerden we nog even langs het goed beveiligde Pentagon. Na 4uur rijden kwamen we aan in ons hotel in Roanoke. Dit is een tussenstop onderweg naar Cherokee en Chatanooga. Good night!

Quote of the day: "In here, it's always friday!" - Lokaal restaurant in Roanoke.

Voor de pokémon liefhebbers: Niels zijn ei is uitgekomen, het is een Cubone! De pokémonteller staat op 59!

1. Aldo PIANI:
    25 juli 2016
    Lucky ones om de SR71 en de Space Shuttle te mogen :) zien !!