Dag 13 - Van Roanoke naar Cherokee

25 juli 2016 - Cherokee, Verenigde Staten

Hallo België,

Vandaag was het een heel rustige dag om ons te verplaatsen van Roanoke naar Cherokee. Het was een rit van 475 km door de Smoky Mountains. Hierbij reden we van Virginia door Tenessee naar North Carolina, drie staten in één klap. Onderweg zijn we één keer gestopt om onze zelfgemaakte picknick op te eten. Daar konden we even facetimen met Michiel, die ondertussen veilig en wel thuis in Jabbeke is aangekomen. Nogmaals dank aan oma, opa en tant Seke voor de goede zorgen! Eenmaal aangekomen in ons volgende hotel, doken we snel het zwembad in.

'S avonds hoopten we hier een leuke steakhouse te vinden om de dag af te sluiten, maar het was lang zoeken om een levende ziel te vinden. Heel vreemd want er zijn wel veel hotels in de omgeving. We zijn uiteindelijk na even rondrijden terecht gekomen in een lokaal eethuisje, waar we onze honger konden stillen. Roanoke is met andere woorden niet echt de moeite waard om te bezoeken.  Morgen zetten we koers naar Chattanooga!

Sweet dreams..

1. Eric en Christel:
    26 juli 2016
    Het kan niet overal druk zijn. Hebben wij deze week ook meegemaakt tijdens fietstocht. Amuseer jullie nog en GENIETEN grt