Dag 6 - Van Boston naar Syracuse

18 juli 2016 - Syracuse, New York, Verenigde Staten

Hallo allemaal,

Nadat we onze koffers hadden gepakt, vetrokken we met onze spiksplinter nieuwe gehuurde minivan richting Harvard University. Met Niels als gids kwamen we alles te weten over de meest bekende universiteit ter wereld. Het was echt wel indrukwekkend te weten dat volgende studenten hier afgestudeerd zijn: Barack Obama, Mark Zuckerberg, Bill Gates, El Gore,... Opvallend hier was dat het de gewoonte is dat afgestudeerden van Harvard donaties doen om de accomodatie te verbeteren zoals een poort, een bibliotheek gebouw, een lift enzovoorts. Daarna zetten we koers naar ons volgende hotel dat gelegen is aan het Finger Lakes National Park. Het was een lange rit van 4u30, maar de luxueuze zetels van onze auto maakten veel goed! Eens aangekomen in ons hotel, sprongen we in het zwembad voor de nodige afkoeling. We sluiten de dag nogmaals af met een stevig diner in het restaurant van ons hotel. We kijken nu al uit naar morgen, want dan trekken we verder naar de Niagara Falls!

Quote of the day: "Ice cold wadda!" - Bordje aan lokaal drankkraampje.

En tot slot aan onze volgers: Bedankt voor al jullie leuke reacties!

Ps: Hans en de familie in Italië: We hebben de quizvraag van vandaag opgelost: Falcon Crest!

1. Bolle:
    19 juli 2016
    Hallo iedereen,
    Het komt allemaal weer een beetje naar boven. Een 30 tal jaar geleden heb ik net dezelfde trip gemaakt. Heel vermoeiend maar iets om nooit te vergeten. Het zal wel al heel veel veranderd zijn. New York vond ik toen maar niets, heel gevaarlijk, vuil, veel vechtpartijen,... dat is blijkbaar echt verleden tijd. Geniet ervan!!! Groetjes Bolle
  2. Koen:
    19 juli 2016
    Mja, ik zou me daar ook wel kunnen aanpassen denk ik... Mooie verhalen!